Konkurs evropska prodaja filmova 2023
U okviru specifičnog cilja
promovisanja konkurentnosti, skalabilnosti, saradnje, inovativnosti i
održivosti, uključujući i kroz mobilnost, u inovacijama, konkurentnosti i
skalabilnosti evropskog audiovizuelnog sektora, jedan od prioriteta MEDIA
segmenta je:
- poboljšati
cirkulaciju, promociju, onlajn i pozorišnu distribuciju evropskih
audiovizuelnih dela, unutar Unije i na međunarodnom nivou u novom
digitalnom okruženju; uključujući i kroz inovativni poslovni model.
Šta su osnovni uslovi?
Na konkurs se mogu prijaviti
projekti sa maksimalnim trajanjem od 24 meseci, iz zemalja koje učestvuju u
programu Kreativna Evropa - MEDIA. Više informacija o uslovima za konkurisanje
je dostupno u raspisu
konkursa.
Ko može da se prijavi?
- evropski
prodajni agenti, odnosno evropska kompanija koja deluje kao posrednik za
producenta, specijalizovana za komercijalnu eksploataciju filma,
marketingom i licenciranjem filma distributerima ili drugim kupcima za
strane zemlje;
- da
bude imenovan za prodajnog agenta od strane producenta svakog filma koji
je deklarisan ili podržan pismenim ugovorom ili sporazumom o prodaji filma
u najmanje 10 zemalja koje učestvuju u programu MEDIA.
Koji je rok za prijavu?
Rok za prijavu je 20. jun 2023, a
rezultati se očekuju u novembru 2023. godine.
Kako vam možemo pomoći?
Tim Deska Kreativna Evropa Srbija
pruža besplatnu podršku u pripremi konkursne prijave. Prijavite se za učešće u
događajima koje organizujemo ili zakažite sastanak na kojem bismo zajedno
prošli kroz vaš projekat.
Imajte u vidu nekoliko ključnih
saveta za konkurisanje na ovaj konkurs, jer su sredstva dostupna za sledeće
projekte:
Postoje dve faze za finansirane
aktivnosti:
1. stvaranje
potencijalnog fonda koji će se pripisivati prema učinku kompanije na evropskom
tržištu.
2. sprovođenje
akcije – potencijalni fond koji tako generiše svaka kompanija mora se
reinvestirati u:
- minimalne garancije ili avansi
plaćeni za prava na međunarodnu prodaju prihvatljivih nenacionalnih evropskih
filmova;
- promociju, marketing i
oglašavanje na tržištu nenacionalnih evropskih filmova koji ispunjavaju uslove.