Datum objave:18. Oktobar 2022. Rok za prijavu:23. Maj 2023.

Konkurs TV i onlajn sadržaj 2023

Šta se podržava konkursom?

Podrška TV i onlajn sadržaju služi povećanju kapaciteta audiovizuelnih producenata da razviju i produciraju ubedljive projekte sa značajnim potencijalom da kruže širom Evrope i šire, i da olakšaju evropske i međunarodne koprodukcije u okviru televizijskog i onlajn sektora.

Šta su osnovni uslovi?

Na konkurs se mogu prijaviti projekti sa maksimalnim trajanjem od 24 meseci, koji okupljaju minimum 2 radiodifuyne kompanije (linearne i nelinearne) iz minimum dve različite zemlje koje učestvuju u programu Kreativna Evropa - MEDIA. Više informacija o uslovima za konkurisanje je dostupno u raspisu konkursa.

Ko može da se prijavi?

  • nezavisne evropske produkcijske kompanije iz zemalja koje učestvuju u MEDIA potprogramu.
  • potrebno je učešće 2 radio-difuzne kompanije iz zemalja koje učestvuju u MEDIA potprogramu, a učešće mora biti podržano ugovorima ili potpisanim obavezujućim pismima.
  • koordinator mora biti većinski producent u smislu prava. U slučaju 50%-50% koprodukcije, partner treba da odredi koordinatora kao delegiranog producenta.
  • najmanje 40% finansiranja ukupnog procenjenog budžeta za produkciju mora biti garantovano iz izvora finansiranja trećih strana, kao što su doprinosi emitera, distributera, fondova i privatnih i/ili investitora javnog kapitala. Podsticaji se prihvataju kao izvor finansiranja treće strane samo ako je praćen odgovarajućim dokumentima nadležnih organa.

Koji je rok za prijavu?

Rok za prijavu je 23. maj 2023, a rezultati se očekuju u oktobru 2023. godine.

Kako vam možemo pomoći? 

Tim Deska Kreativna Evropa Srbija pruža besplatnu podršku u pripremi konkursne prijave. Prijavite se za učešće u događajima koje organizujemo ili zakažite sastanak na kojem bismo zajedno prošli kroz vaš projekat. 

Imajte u vidu nekoliko ključnih saveta za konkurisanje na ovaj konkurs, jer su sredstva dostupna za sledeće projekte:

  • dramski, animirani i dokumentarni filmovi namenjeni linearnom i nelinearnom emitovanju, koji predstavljaju snažnu saradnju između operatera iz različitih zemalja koje učestvuju u MEDIA potprogramu, uključujući i emitere;
  • projekte koji imaju visoku kreativna/umetničku vrednost i širok potencijal za prekograničnu eksploataciju, s ambicijom osvajanja publike na evropskom i međunarodnom nivou;
  • projekte koji imaju inovativne aspekte u pogledu sadržaja i finansiranja koji pokazuju jasnu vezu sa predviđenim strategijama distribucije;
  • posebna pažnja će se posvetiti prijavama koje predstavljaju adekvatne zelene strategije, posebno kroz korišćenje konsultanata u ovoj oblasti; kao i rodna ravnopravnost, inkluzija i raznolikost.
Programi:
Kreativna Evropa
Sektori:
Kultura
Za:
Medij
Last updated: 22. Novembar 2024. 09:38