Konkurs TV i onlajn sadržaj 2023
Šta se podržava konkursom?
Podrška TV i onlajn sadržaju služi
povećanju kapaciteta audiovizuelnih producenata da razviju i produciraju
ubedljive projekte sa značajnim potencijalom da kruže širom Evrope i šire, i da
olakšaju evropske i međunarodne koprodukcije u okviru televizijskog i onlajn
sektora.
Šta su osnovni uslovi?
Na konkurs se mogu prijaviti
projekti sa maksimalnim trajanjem od 24 meseci, koji okupljaju minimum 2
radiodifuyne kompanije (linearne i nelinearne) iz minimum dve različite zemlje
koje učestvuju u programu Kreativna Evropa - MEDIA. Više informacija o uslovima
za konkurisanje je dostupno u raspisu konkursa.
Ko može da se prijavi?
- nezavisne
evropske produkcijske kompanije iz zemalja koje učestvuju u MEDIA
potprogramu.
- potrebno
je učešće 2 radio-difuzne kompanije iz zemalja koje učestvuju u MEDIA
potprogramu, a učešće mora biti podržano ugovorima ili potpisanim
obavezujućim pismima.
- koordinator
mora biti većinski producent u smislu prava. U slučaju 50%-50%
koprodukcije, partner treba da odredi koordinatora kao delegiranog
producenta.
- najmanje
40% finansiranja ukupnog procenjenog budžeta za produkciju mora biti
garantovano iz izvora finansiranja trećih strana, kao što su doprinosi
emitera, distributera, fondova i privatnih i/ili investitora javnog
kapitala. Podsticaji se prihvataju kao izvor finansiranja treće strane
samo ako je praćen odgovarajućim dokumentima nadležnih organa.
Koji je rok za prijavu?
Rok za prijavu je 23. maj 2023, a
rezultati se očekuju u oktobru 2023. godine.
Kako vam možemo pomoći?
Tim Deska Kreativna Evropa Srbija pruža besplatnu podršku u pripremi
konkursne prijave. Prijavite se za učešće u događajima koje organizujemo ili
zakažite sastanak na kojem bismo zajedno prošli kroz vaš projekat.
Imajte u vidu nekoliko ključnih
saveta za konkurisanje na ovaj konkurs, jer su sredstva dostupna za sledeće
projekte:
- dramski,
animirani i dokumentarni filmovi namenjeni linearnom i nelinearnom
emitovanju, koji predstavljaju snažnu saradnju između operatera iz
različitih zemalja koje učestvuju u MEDIA potprogramu, uključujući i
emitere;
- projekte
koji imaju visoku kreativna/umetničku vrednost i širok potencijal za
prekograničnu eksploataciju, s ambicijom osvajanja publike na evropskom i
međunarodnom nivou;
- projekte
koji imaju inovativne aspekte u pogledu sadržaja i finansiranja koji
pokazuju jasnu vezu sa predviđenim strategijama distribucije;
- posebna
pažnja će se posvetiti prijavama koje predstavljaju adekvatne zelene
strategije, posebno kroz korišćenje konsultanata u ovoj oblasti; kao i
rodna ravnopravnost, inkluzija i raznolikost.