Kako bi naručiocima i ponuđačima pomogli da bolje razumeju kako da koriste sistem dinamičnih nabavki na Portalu javnih nabavki, 5. i 6. decembra održan je vebinar u organizaciji Kancelarije za javne nabavke. Sistem dinamičnih nabavki je elektronski mehanizam sprovođenja javne nabavke koji omogućava ponuđačima da svoje ponude menjaju, odnosno poboljšavaju, uz poštovanje propisanih tehničkih specifikacija, čime se postiže povoljnija pozicija za naručioca. Fleksibilnost ovakvog sistema javnih nabavki se ogleda i u tome što, kad se pojave novi zahtevi u okviru uspostavljene javne nabavke, sistem omogućava brzu i efikasnu nabavku bez pokretanja novog procesa.
Učesnici su tokom vebinara bili u prilici da nauče praktične korake koje naručioci i ponuđači treba da preduzmu od pripreme sistema dinamične nabavke, kreiranja e-kataloga i objavljivanja javne nabavke, načina podnošenja prijava i učešća u pojedinačnim nabavkama do otvaranja ponuda i upravljanja aplikacijama tokom celog procesa javne nabavke.
Kao i prethodni vebinari koje je organizovala Kancelarija za javne nabavke, i ovaj je privukao veliki broj učesnika kojima su rukovodioci i samostalni savetnici u Kancelariji preneli korisna i praktična znanja kako bi što efikasnije koristili sistem dinamičnih javnih nabavki.
Ovaj vebinar organizovan je u okviru projekta „EU podrška za upravljanje javnim finansijama u Srbiji“ koji finansira Evropska unija, a sprovodi Program Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP), u partnerstvu sa Centrom za izvrsnost u finansijama (CEF) i Ministarstvom finansija Slovačke.